Aktualizováno: 20.09.2021
Německý leader Cube mezi špičku už patří několik let. Šel na to ale trochu jinak než ostatní špičkový výrobci. Nevsadil pouze na jeden či dva dominantní prvky, ale především na komplexní řešení a výraznou touhu stále zlepšovat . Výsledkem je obrovský smysl pro detail stále inovovaná řešení i výborný poměr cena výkon. Ale také desítky menších vychytávek. Tím jasně dokazuje, že i v době korony nemusejí být výrobky horší a ceny výrazně vyšší Dokonce některé modely 2022 mohou stát i takřka stejně. Nás zaujal především model Hybrid Race
Číst celý test >
Aktualizováno: 08.06.2021
Když se na tento mini kompresor podíváte například na internet, působí díky nedostatku srovnání skutečné velikosti nejspíše jako visací zámek. Když ho pak vidíte v reálu vypadá na první dojem naopak „obrovský“. Na „netu“ tak může vyvolat pocit ultra kompaktního zařízení, které působí, že je tak malé, že toho asi moc nezvládne. Naopak první reálný dojem ukazuje, že je větší.
Číst celý text >
Aktualizováno: 26.04.2021
Po nových sadách XT a SLX se letos značka Shimano soustředila na cenově dostupnější a velmi oblíbené Deore, přičemž mnoho technologií i bohatá nabídka nové řady je opravdu revolučním počinem. Když se podíváte na hlavní technické funkce. V současnosti už je pouze málo vlastností, které výrazněji odlišují Deore od vyšších řad Shimano. To je samozřejmě velmi dobrá zpráva pro jezdce.
Číst celý text >
Aktualizováno: 15.02.2021
Zima se nám letos totálně proměnila a to úplně pro všechny. Nutno podotknout, že především k horšímu. Musíme si zvykat na věci, které jsme zatím během života nepoznali a tudíž jsme neměli důvod je řešit. Mnoho z nás po léta jezdilo více než polovinu roku na kole a v zimě je zaměnila za lyže. Nikdo si nedovedl představit že budeme-li zdraví bude tomu jinak…..
Číst celý text >
Aktualizováno: 04.01.2021
A už je to tady. Zatímco pláště jízdních kol i elektrokol s hroty jsou tady již léta, ty klasické zimní, podobně jako u automobilů, jsou momentálně spíše výjimkou. To chce změnit především značka Pirelli, která se zimním pláštěm elektrokol začala intenzivně zaobírat. Nejsou však sami. Má to logiku. Poprat se nejen s ledem pomocí hrotů, ale také podobně jako u zimních pneumatik automobilů i se střídajícími podmínkami na cestě.
Číst celý text >
Aktualizováno: 16.11.2020
Jak se dalo předpokládat, tak kapacita baterií v elektrokolech se stále zvyšuje i když od nějakých 300 Wh před lety až po dnešních 700 až 800 Wh (mimo systémů složených, kde například Bosch u některých modelů nabízí až 1000 či 1126 Wh). To už však lze považovat za řešení pro zcela specifické situace, kdy poměrně dlouho a s maximálním výkonem překonáváte velké výškové rozdíly, což nevyužije každý. Naopak sedm až osm set Wh je pro většinu „bikařů“ ideální stav.
Číst celý text >